Jobbig viktighetsrangordning av familjen

Jag har en mamma, en pappa, en syster som är nio år yngre än mig och så har jag ju Wilma. Hur rangordnar man familjen? För mig är det så här: Syrran är etta, mamma och pappa är på delad andra plats och Wilma då? *hrm*? Hon är ju viktig och så, men hon är ju en hund. Hon får gå in som trea då (jag vet att om man har två tvåor så har man ingen trea - egentligen) men hon är inte långt efter.

Visst kan det tyckas onödigt att skriva sådana här rangordningar, men så som livet ser ut nu för mig: Singel och barnlös, så kan man ju roa sig med sånt. Varför jag har syrran först? Vet ni inte vilket humör hon har...haha... Nej men hon är ju minst så det är väl därför... Men: Egentligen är ju alla ettor så denna rangordning saknar ju betydelse...

Nej: Jag är varken full eller hög...Och inlägget blev inte riktigt som jag tänkt mig...

Kommentarer
Postat av: Fredriksson

På vilken plats kommer conny?

2008-05-02 @ 09:56:03
Postat av: vindensmelodi

:-)) Inte lätt att rangordna ;-) Vet inte själv hur jag skulle rangordna min familj.
Det beror nog på humör :-)) :-))

2008-05-02 @ 21:28:28
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0