Vad gör ni bakom gardinerna?

Rätt kul iaktagelse: Ska köra hem efter att ha varit hos min mor och tittar upp på huset (lägenheter, tre våningar) när jag sätter mig i bilen och vad får jag se? Jo samma sak som alltid: Folk som står halv/helpackade bakom köksgardinerna och spanar! Har varit likadant i alla år. Folk är inte kloka eller är de bara slötänkta?

Lika roligt är det med kärringen som gnäller på alla och som ALLTID står och kollar i kikhålet i dörren. Ibland går jag riktigt närma och gapar. Kanske ingen vacker syn, men jag hoppas ju få höra ett brak innanför dörren... Vilken höjdare med en bruten lårbenshals! Då hade kärringen lärt sig att inte vara så nyfiken...Hahahahahaha...eh...*hrm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0