Träffade Mats "MP" Persson från Gyllene Tider i Ekeby

Morsan stod som arrangör för en konsert nere på Flamman igår och de hade fyllt lokalen till max. Svenne Hedlund, Tommy Blom, Glen D Hardin, Mats MP Persson och några andra lirade med TC-band och Elvisimitatören Justin Shandor. Jag var fotograf och klev in bakom scenen för att ta lite bilder. Elvis imitatören frågade "hur" jag ville fota honom och jag svarade:
- I'll want you bending forward without pants.
Killen blev paff och syrran visste inte vad hon skulle säga. Men jag plåtade honom, med byxor på, och sen blev det Mats MP Persson som fick en kamera uppstucken, i ansiktet...

image156

Kommentarer
Postat av: Lena

I can be your "Elvis", without pantS...
Haha

2008-03-08 @ 14:50:58
Postat av: oraklet

ska det inte vara pants????????????????????. Hälsa lena mr Ekeby

2008-03-08 @ 15:33:31
Postat av: Jeppsson!!!

Jo det ska vara pants. Problemet är (var) att detta inlägg inte skulle "släppts" förrän ikväll...

Tack för påpekningen!

Klart jag ska hälsa Lena...Kanske hälsa på också...

2008-03-08 @ 17:11:29
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Lena

Du får mer än gärna komma hit och hälsa på,
bara du ringer innan så jag kan fly fältet... haha

Bara skjoja - Du gör mig nyfiken så...

2008-03-08 @ 21:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0