Testar Gud: Test nummer ett (1)

I och med att jag tvivlar starkt på Herr Guds existens så ska jag göra lite tester och se om han finns.

Test 1: Låt alla krig ta slut!

Kära Gud,

Se till att alla krig upphör och visa dig så alla jordens folk får se dig. På så vis får vi en religion och slipper religiösa krig. Sen kan du ju gott ha ett kontor som är BEMANNAT här på jorden för alla kyrkor, moskéer och andra av dina kontor har ju bara praktikanter som väntar på dig. Bönen slut. Tack

Då får vi se hur det går. Låter texttv vara på så jag kan kolla vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Gud

Hej Björn!
Jag ska ta mig en riktig funderare på detta. Det kanske är dags att träda fram nu.

2008-03-17 @ 12:09:30
Postat av: Anonym

Länge leve Judas!

2008-03-17 @ 16:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0