Knarkig pratstund med sexanspelningar i telefon

Jag vet inte om någon eller några av mina kamrater har gett ut mitt telefonnummer till alla telemarketingföretag i Sverige för det ringer sjukt många som vill kränga än det ena och än det femte. Ibland låter jag dom prata av sig och lockar deras säljarådra med många frågor och knäcker dem med nån fråga de inte kan svara på. Nästa gång säger jag att jag spelar in samtalet och lägger ut det här på bloggen. Vissa tackar för sig, andra vill ha adressen för de tycker att det är häftigt och resten blir väldigt nervösa och de börjar stamma och staka sig. Idag ändrade jag taktik och det blev såhär:

- Ja! (jag svarade så eftersom det var ett typiskt telefonförsäljningsnummer)
- Eh... Hej jag heter Sara och ringer från ett företag som heter xxx och vi...
Här avbryter jag flickan och och skriker:
- Wåoah yoooooooooooooo jag tar tagit AMFETAMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!Yiah!
- ...vill ge dig ett erbjudande som,,,,
Avbryter henne igen med:
- Har aldrig mått så bra som jag gör speedad! Yieppie yeah yeah!!!
Nu blir flickan lite brydd och frågar förläget:
- Har du tagit mycket? Hur mår du?
- Så jäkla klockrent! Woah woah ja ja ja! Mår toppen. Har aldrig knarkat tre dagar i rad innan. Gud så gott!
- Ehhhhh??? Jo jag vill erbjuda mig...
- Va! Ska du erbjuda dig själv sakerna? Det är ju som att bjuda på LSD och ta trippen själv! Ziggazaggaziggazagga uh uh uh!
- Oj! Nej jag menar att du ska få....
Här avbryter jag henne igen och frågar:
- Vad har du på dig idag?
- Va??
- Jo jag fantiserar lite om telefonförsäljerskor och vill veta vad ni har på er!
- Men??? Vad menar du?
- Vad har du på dig eller du kanske inte har något på dig? Sitter du naken i ett kargt kontorslandskap och fryser rumpan av dig?
- Nej jag har jeans och t-shirt på mig.
- Oj oj oj! Wieeeeeeeeeeeeeeeh! ja ja ja!
- Hallå? Hur mår du egentligen? Är du påverkad?
- Nej jag bara fantiserar om dig! Du verkar jättesnygg!
- Tack tack. Det var trevligt att höra, säger telefonförsäljerskan lite blygt.
- Varsågod! Det är du värd! Men: Påverkad? Ska du lura mig? Va?
- Nej nej nej nej!
- Oh oh oh (här kan jag knappt hålla mig, men det lyckades ändå) Ah ah ah! Jävla bussbolag! Har gjort min trappa till hållplats!
- Hur mår du? Hallå?
- Nu går fan Ystadsbussen på fel håll! Åh nej! Nu svänger han in bakom påskliljorna! Det är Hässleholmsrutten!  Jag måste ut och styra upp detta. Biljettväskan! Var är mina biljetter!!!! Woh woh!
- Hallå? Har bussen kört in i trädgården...?
- Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! Nu körde de på Alfons också! Min trädgårdstomte! Satans busschaufförer!
- Va?
- Du får ha en bra tisdag! Hej hej!
- Hallå? Tisdag? Hallå??

Jag är troligen helt rubbad, men efter jag lagt på luren fick jag lägga mig ner på golvet för jag skrattade så jag fick ont i magen...


Kommentarer
Postat av: Broström

Haha, du är en mycket skadad man Jalla! =) Lika underhållande som vanligt dock!=)

2008-03-28 @ 22:37:16
Postat av: S

du är ju sjukt galet rolig.... hahahahaha

2008-03-29 @ 00:52:29
Postat av: Lena

Varför blir jag inte förvånad...du gör mig mer å mer *nyfiken*

2008-03-29 @ 01:11:56
Postat av: nightgirl

ja du gör verkligen mig också nyfiken men den där lena verkar alltid vara steget före hmmmmm

2008-03-29 @ 04:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0