Hundhårsnojja och babianröven...

Jag är inte känslig när det gäller pälsdjur och det kan ju bero på att jag själv är hårig som en apa. Ibland ser jag ut som en äkta babian när jag torkat mig för hårt i arslet och blivit röd och fin i baken och min håriga kropp träder fram. Men men... Jag klappade Wilma innan och trodde hon födde en liten valp. Tyvärr (?) så var det bara halva hennes päls som fastnade i min hand och ingen liten söt valp som tittade fram.

image150

Kanske kan sälja detta utmärkta hår till någon flintis? Får fundera på det...

Kommentarer
Postat av: Lena-Pena aka MsJohansson

Vad ska jag säga - Sticka en kofta?
Eller gå ut o lägg det i mitt bo???
//Lena

2008-03-02 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0