Full? Nä jag ska titta på Kim, den röde diktatorn på tv...

För fem år sedan hade jag precis börjat bli lite lagom full vid den här tiden och siktat på ytterligare en utgång, ännu ett i raden av misslyckade (?) försök att hitta någon att fylla tomrummet med som jag trodde fanns. Tomrummet är idag inte ett tomrum utan ett andningshål som kan vara ganska behagligt. Om jag snor några ord från Winnerbäck så kan man kanske lite beskriva det som jag har fastnat i min ensamhet? Jaja... Jag ska i alla fall titta på ett program på Kunskapskanalen klockan 23:00 om Nordkoreas vansinnige ledare och många tycker nog det är tragiskt att läsa att det är vad jag gör en lördagkväll, men det behöver ni inte göra. Jag lägger mig i soffan, klappar Wilma och tittar på någon tragiskt, brutalt, overkligt (för oss) och väldigt intressant. Låter det som jag blivit insnöad? Kanske det, men jag gillar faktiskt det. Jag gör verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0