En tragisk händelse...

Jag har varit ganska osocial de senaste två åren och dragit mig undan tillställningar och fester. Jag gnäller inte när jag inte blir bjuden, men när en kompis (?) ringer och lägger på, ringer och lämnar över luren till någon annan eller ringer och låter luren ligga av så man hör stöket från festen, ja då känns det inte bra, inte bra alls. När en annan polare tar luren och frågar om jag inte ska komma (klockan är 21:40) och jag säger att "var jag inte bjuden innan så känns det inte så ok att åka dit nu" så säger han: Var du inte bjuden? Fan vad dåligt!

Men men... Jag får väl erkänna att jag inte är förvånad... Inte ett dugg faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Dom ville väl ha tag på nån som kunde köra dit med mer sprit....eller agera fyllechaffis....har själv råkat ut för sånt...trist

2008-04-01 @ 17:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0