Carola lär gå vidare - tyvärr...

Carola går vidare om inte svenska folket visar det hat hennes värderingar förtjänar. Hon är inte frisk den människan och det har hon väl bevisat många gånger om. Retar mig på att hon tog med sin bibel in på scen när hon vann (var det 1983?) första gången. Det är så jävla sjukt att det inte är sant. Först: Gud finns inte! Sist: Nej! Ingen gud finns. Ok? Bra! Vad fan ska man asa in en sagobok på scenen när det är tävling (om man nu kan tävla i musik?) ? Ok om det varit ett sånghäfte men det var det ju inte. Hade varit lite piggare om man dragit upp en samling sexnoveller från "fibban" och inte lika korkat som att stå och svamla om en gubbe som hatar bögar och vill att man ska visa sin goda vilja genom att offra en son.

Nä ni! Jag bryr mig inte om Melodifestivalen utan den berör mig bara lite. (lite som: Jag blir inte bakfull: Får bara jätteont i huvudet och spyr som en gris)


Kommentarer
Postat av: Lena

spryr??? Lilla gossen börjar bli lite slarvig, hur kan det va?
Har ögonen på dig ;o)

2008-03-08 @ 20:06:06
Postat av: Jeppsson!!!

full...

2008-03-08 @ 20:08:43
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Lena

Hmm slarver...alltså kommer The Migraine imorgon - Jag é inte avis.

2008-03-08 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0