Björn, skogsarbetaren...

Jo det är sant. Jag har fällt träd idag, eller: Det låg redan ner så jag sågade av det vid roten. Var? Här ute på mina ägor. Med bågsåg gick jag lös på trädet och asade (drog på svenska) ut det på gräsmattan. Tyvärr har jag nog en infektion på gång i kroppen för ska jag vara ärlig så var det inte precis det grövsta träd jag skådat, och ändå höll jag på att dö, drunknande i min (ska det vara mitt?) egen svett. Tur att jag har en snäll mamma som ska bjuda på oxfilé, hasselbackspotatis och nån god sås. Annars hade jag inte överlevt!

Typiskt när man för en gång skull tar fina och flitiga initiativ så börjar man bli dålig. Förlåt: Sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0