- Har du också smått?

Hade hjälp med avloppet i duschen för ett tag sedan. Rörmockaren låg på golvet och meckade mitt i min skit och tittade på samlingen med leksaker. Han skrattade och sa.
- Ja det är för härligt med "di små". Jag har en där hemma på dryga året och man får verkligen locka in henne i duschen.
Jag svarade att visst är det skoj men det är en jobbig ålder när de är runt året.
- Är du ensamstående? frågade rörmockaren.
- Jo det är jag väl, men...Mer hann jag inte säga innan han fortsatte.
- Ja det är vanligt nu. Det är slitigt i början med vem som ska torka upp skiten och så vill de (tjejerna) alltid ha dem i sängen. det sliter ju rätt bra på förhållandet.
- Tja, sa jag och fortsatte: Jag har varit stenhård från början och hon har fått sova där nere. Jag tycker det är så jävla äckligt när det luktar skit när man vaknar för den lilla inte kunnat hålla sig under natten.
- Jo men det är ju sånt man får ta, sa rörmockaren.
- Sånt man får ta? Aldrig i livet- Efter en vecka fick hon sova ute i hallen och hade jag tur hade hon skitit på en tidning.
- En tidning???
-Ja?
- Eh...Ok, sa rörmockaren och blev som förbytt. Fan vad du har mycket hår i vattenlåset. Svart är det också men du är ju ganska ljus. Har du fatt i en ziegenerska, hö hö hö!
Jag höll käften och höll mig i bakgrunden.
- Nä men! Har du hund?
- Ja? haha... Nu fattar jag! det var hon du menade. Haha! Det förklarar det svarta håret!
- Nej det är inte hennes. Det är min killes, Hamids, könshår. Jag brukar ansa honom när han kommer hem från sjön. Han har inte varit hemma på två månader och han, tja han är lite tramsig , vill gärna ha med en hantverkare i vårt kärleksliv. Han är hemma vilken sekund som helst. Det är ett riktigt praktexemplar kan du tro! Över 2 m lång och hårig som en riktig persisk man. Du lär bli en perfekt överraskning! och dina byxor sitter så fiiiint, sa jag med lite gayröst och blinkade åt honom.
Killen som precis varit en riktig karlakarl var likblek i ansiktet och avslutade jobbet snabbt som attan. När han samlat ihop sina verktyg sa jag:
- Vi kan ju sätta oss i soffan och ta en kopp te innan vi gör upp räkningen. Det är Hamid som har slantarna i denna familjen.
Schwisch...

Så gör man när man vill ha bättre pris av dyra hantverkare...

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan inte mena allvar att du verkligen sade så?

2008-03-13 @ 23:14:42
Postat av: Mange

Skrattar så tårarna sprutar!
Dagens höjdare!!!!
Å då har jag ändå semester.

2008-03-17 @ 11:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0