Många vuxenpoäng idag

Min första semesterdag och jag har varit flitig kan ni tro. Betalat räkningar, ringt TELIA flera gånger om mitt bredband, hemtelefon, didital TV och ett par fakturafrågor. Beställt tid som veterinären (nej jag ska inte på nödslakt) för Wilma har fått några knutor/blåsor vid ögat så det blir morgondagens utflykt. Har även fixat lite med försäkringar och ringt och klabbat. (här hände en kul grej som jag ska bryta ut till ett eget inlägg...) Ja ni märker: Jag har att göra! Fixade lite byggmaterial till min kusin via lite telefonsamtal och det var nästan som på jobb...

Nu ska jag ev städa lite innan jag bestämmer mig för vad det blir till middag och ikväll blir det nog stranden med Wilma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0