Frisörer med tystnadsplikt...

Jag och ett ex pratade om hur mycket skvaller en frisör får höra. Hon "lugnade" mig med sitt uttalande:
- Ja det är tur att frisörer har tystnadsplikt.
- Eh - va? sa jag.
- Ja? Det är väl klart dom har, sa hon självsäkert.
- Du: Säg aldrig det till någon, sa jag lite snällt.
- Men det är ju så, sa hon surt.
- Nej! Och du: prata aldrig mer om detta, sa jag.

Hon blev sur, ledsen och trodde inte på mig...

Ibland är det ett helvete när man blivit född med förstånd för man kan inte göra sig dummare än vad man är...

Kommentarer
Postat av: fredrik

Är du säler på det jalla?

2008-07-13 @ 23:49:38
Postat av: Ditt pök...

De e tur att du äntligen har träffat nån så smart som mig!!!!

2008-07-14 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0