Jag är en dröm i köket - där också...

Denna vecka har jag varit oerhört flitig i köket kan ni tro. Jag har gjort två sorters pizza, ugnsgrillad kyckling med rostade grönsaker och igår drog jag till med en kasslergratäng. Kanske inte det roligaste att käka det ensam alla gånger, men gott är det ju ändå. Bifogar nedan bildbevis.

image80

image81

Grillade kycklinglår med egen marinad, rostade (ugnsstekta) grönsaker och fullkornspasta med farbror Benny-sås. Det blev faktiskt väldigt gott.

Nedan min kasslergratäng stegvis...

image82

image83

image84

image85

image86

image87

...och här kommer den färdiga produkten:

image88

Japp! Det var jättegott! Min kk C har gett mig en del tips och trix som man kan ha användning av...

Kommentarer
Postat av: fredrik

äntligen lite matbilder!

2008-01-07 @ 19:29:45
Postat av: Mumsgrisen

håller med fredrik. Ser verkligen smaskens ut

2008-01-12 @ 03:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0