Att stava har inget med dildo eller sex att göra tjejer!

Jag är medlem på en nätkontaktsajt och, tja det är vad det är och man får verkligen ta det för vad det är. Själv är jag ingen supermänniska eller geni, men många tjejer är riktigt dumma i huvudet - blåsta - korkade - och ja: Jag står för det! Tänk er detta: En tjej tycker det är såååå viktigt med kärnfamiljen och så läser man hennes presentation: Jag har tre barn. Ok - det är väl inget att vara rädd för, men när man sen inser att det är med tre pappor och hon har flyttat genom hela Sverige för "hon trodde" att hennes ex var den rätta. Tja redan där är det för bra, men det visar sig att hon egentligen bara hade flyttat hem igen eftersom hon flyttat genom hela Sverige en gång innan, stannat på vägen och blivit gravid en andra gång, och sen... Ja herre min skapare vilka människor!

Sedan har vi detta med att kunna skriva. Fattar inte varför nästan alla skyller på dyslexi? Så många kan inte vår kung vara far till! Många, och då menar jag MÅNGA, kan inte skriva och om man tänker logiskt så undrar man: Om deras "önskningar" om hur deras kille ska vara är helt felstavade, hur ska de då kunna ha krav? Nedan följer några exempel:

Om den jag söker:
trevlig, ärlig, vara sig själv, omtänsksam.

Om den jag söker
Letar efter en kille mellan 22-28 år som inte springer på krogen varje helg och som har liknande intressen

Om den jag söker
En man, kille som har humor, gillar barn, står med båda fötterna påjorden.Romantisk och omtänksam.Inte sur för småsaker.Ha något att prata om.Intellektuell.Gilla musik.Kunna gå ut o ta en öl ibland likväl som att kunna sitta hemma och se en bra film eller en bra musikkonsert mm.
Seriös, vilja något med livet och inte vara bitter mm
hör gärna av er till mig,

Nu kommer några riktigt bra...

Om mig själv
jag är 24år bor i en lägenhet tillsammans med mina två barn och två hundar,

Jag har nylligen lämnat ett långvarigt förhållande, så både mina barn och mina hundar betyder allt för mig och största delen av min tid änngnar jag med dom...men saknar ändå något här i livet, någon att dela allt med, någon att hålla om när man käner att det behövs och skrata tillsamans med, någon vuxen att dela livet med.

Jag vet inte men det hade varit 100 gånger lättare att någon annan kunde beskriva en*ler* men så lätt är det inte..så, jag får väl försöka, jag är enligt mina väner en snäll, generös och envis tjej. jag ser mig rätt så alldaglig men det fins väl egentligen ingen som är det.
jag kan upfatas som blyg men jag vill bilda mig en uppfatning om personer jag träffar och säger inte något om jag inte har något att säga, är inte så bra på att "dö snaka", jag har lätt för att skratta och lyssnar gärna vad andra har att säga, jag blir sällan arg men har svårt att glömma om någon sårar mig på något sätt, är alltså rätt långsynt av mig =).

Om jag nu ska beskriva mig själv så...jag har brunt mellan långt hår, har planer på att färga det ljusare, blå ögon.

är 162 cm lång och lagom kramgo.

klär mig väldigt varierande men offtast så att jag käner mig bekväm.

Och denna madame söker:

Om den jag söker
Jag vill ha en kärleks full kille som vågar vissa känslor, men som står för det han käner och tycker, han ska också klara av att behärska sitt humör

måste tycka om barn....jag har ju två yrväder.
djur....det skulle inte fungera om du inte gillar det.
Jag gillar scharm, omtänksamhet och förståellse.

Jag har lätt för att vara vän med dom flästa men med kärlek är jag svårare, kan inte säga att han ska se utt på något specielt sätt, det är mer hur kemin och ödet för det.


Alltså: Detta är på riktigt!!! Vi kör vidare...

Om den jag söker
Jag sök efter ett förhållande.
Med en kille som gillar att hitta på grejor eller bara ta dagen som kommer =)
Han ska vara snäll, söt, ärlig, rolig, pålitlig kille och kramgo mm.
Även kan ta en film kväll framför tv och gossa eller
sitta och gossa framför en öppen spis=)
Ute livet är helt undre bart det med=)

Har det så bra till vi ses kanske..

Om mig själv
Ja detta var inte lätt att komma på vad man ska skriva!! Men vad jag vet nu är att jag e en tjej som gillar livet, vara med mina vänner!! Mysiga hemma kväller är inte fel i häller..Tränar med på min fritid...

Jag trivs även med mitt liv som de är nu! Men de saknas nåt! Dig kanske?!?

Om de är nåt fråga eller nåt?

Kram

Kan detta vara möjligt???? Läs så fattar ni... Jag har fler...

Om mig själv
Jag är en glad, possitiv tjej på 34 år som har glimten i ögat och lätt till skratt. Det är alltid svårt att skriva om sig själv men jag är oftast glad, possitiv, klantig (men det bjuder jag på ), kan prata mycket/ säger ofta vad jag tycker mm.

Jag tycker om att umgås med min familj o mina vänner, lära känna nya människor, resa o hitta på roliga saker.

Jag tycker om att gå ut och dansa och ta mig en eller två öl, en fika på stan när man har tid eller är där nere.

Jag har 2 pojkar som jag har varannan vecka o på min fritid försöker jag rå om mig själv.

Att man säger att utseendet inte spelar roll utan att det är insidan som gäller går jag inte riktigt med på. visst spelar insidan roll men jag vill ha nåt att titta på med.
Skönheten sitter i betraktarens ögon.
Det yttre är ett intruduktionsbrev.

Ha en underbar dag =)




 

 
Om den jag söker
Ja den killen som man tittar efter önskar jag att han ska vara: snäll, söt, ha humor, tycka om barn (helst ha barn själv) sällskaplig, ärlig (är viktigt för mig), mm.

Ska vara redo för ett ev förhållande.




Och mer kommer här:

Om mig själv
jah är en tjej på 29 o kommer ifrån lund. jag är en trevlig omtänksam glad tjej. jag gillar utmaningar och nya äventyr. är inte rädd för mycket vill gärna utmana grejor som jag är vättskrämd för i gentligen. jag står med båda fötterna på gjorden o vet vad jag vill vill ni veta mer så hör av er.

Kolla nedan...Desperat?

Om mig själv
En tjej med en lite flicka som bara är mammas lilla flicka.ligger i skilsmässa och tar en dag i taget. Saknar någon som bryr sig om en.





Kommentarer
Postat av: S

*asg*
Jag vet att du tror mej när jag säger att killarna på den sajten är lika urusla på att stava!
Tur att det finns dom som är värre än jag på att stava!!! ha ha ha

2008-01-03 @ 17:14:40
Postat av: Jessica

Håller med till fullo! Såna presentationer fnyser jag åt, tänker; vilket pucko (tyvärr, kan inte hjälpa det)o sen går jag vidare.....lägg ner en minut extra på att läsa igenom, snälla!!!!

2008-01-04 @ 09:58:03
Postat av: Linda

Kann barra holla mäd! Görr ont i öggonen närr non skriver så illla.. Tragiskt på nåt sätt.. Ser jag en sådan profil undrar jag hur gärna man vill träffa någon, om man inte lägger ner mer tid på att läsa igenom och skriva något läsbart!
Ha en trevlig helg!

2008-01-04 @ 17:43:12
Postat av: Dysse

men ibland så kanske de gör sitt bästa

2008-01-04 @ 20:41:30
Postat av: Jeppsson!!!

Jag vet inte om det räcker med att göra sitt bästa. Kan man inte stava eller skriva, ja då kanske man ska skita i att ha några krav?

2008-01-04 @ 23:49:20
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Dysse

Man kan väl ha krav för det.Vad säger att du är en sämre människa bara för att du stavar lite taskigt.tror nog att du har stött på MÄRKLIGA personer på dina sidor som har kunnat stava perfekt???????????????????????????????????????????

2008-01-05 @ 02:09:08
Postat av: Linda

Det är ju helt ok att stava illa om man har dyslexi t ex men då får man skriva det! Annars tror man (jag) att personen bara är nonchalant eller helt enkelt blåst..

2008-01-05 @ 10:56:25
Postat av: S

Hej Jepps... måste bara lägga till den här annonsen till ditt föråd...

"Om mig själv
jag är ganska snyg kille, jag är altg snält, jag gillar spor kläder, jag har eget job, jag har en son 15år"

inte så illa den heller va?? haha

2008-01-15 @ 02:32:07
Postat av: Sara

Med tanke på att du och jag är på samma dejtingsajt så kan jag nu pusta ut.
Hittade inte något ur min presentation. Pust!!!! Känns skönt!!! Haha!!!

Ha en go dag!!!

2008-01-20 @ 15:27:53
Postat av: Anonym

punkt se förmedlar heta singlar på fredagar...
en fredag i början på oktober fanns den här oemotståndliga introduktionen ...
Jag är din boj i bukten. Jag har alla goda egenskaper, snäll, glad och har rätt bra kondition.

säga vad man vill men bloggstoff hittar man...
hur har du det med
avsaknad av versaler i gemen...?

2008-01-20 @ 20:26:43
URL: http://ursulationer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0