2007 - LISTAN...

Förord: Efter ett dystert 2006 kom ett nytt år och det skulle bli ett ganska viktigt år för mig. Jag lärde mig att mitt eget sällskap inte är så dumt egentligen och det tvång många känner (eller kallar) för socialt umgänge inte är ett tvång för mig. Visst: Lite folkskygg och mer tillbakadragen har jag blivit, men jag har t ex fått en helt annan syn på alkohol, sena nätter och bortsomnade morgnar. Att jag skaffade hund kan ha stor del i detta också...


Troligen låter jag tråkig och lite bortkommen men det har varit ett givande år och man märker att de som är ens riktiga vänner hör av sig och fast att man inte alltid visar sin uppskattning via fysisk närvaro så ska de veta att jag finns och är där för dem - när och om det behöver mig!


2007 summeras nedan på detta sätt:


Årets viktigaste: Wilma (ja hon har varit min energikälla)


Årets mest ensamma: Eh... Jag?


Årets kick: Skrombergas sparkning av tränare...


Årets bästa låt: Getting away with murder (Sahara Hotnights)


Årets fegaste: Jag


Årets intressetapp: Mitt fotbollsintresse


Årets mest pinsamma: Den borgerliga politiken


Årets ingripande: Alla Cobra Cais tillslag


Årets roligaste: Pates bryt efter seriesammansättningen


Årets räddare: Pate och Uffe i Skromberga GIF


Årets tråkigaste: Morris bortgång


Årets projekt: Köket som ännu inte står helt klart


Årets räddande ängel: Skorstenshaveriet. Utan detta missöde hade jag eventuellt dött!


Årets nyskapande: Bloggen


Årets största gåva: Ringen Conny gav till sin älskade Tina på Alla Hjärtans Dag


Årets hjälte: Janne Josefsson och hela Uppdrag Granskning


Årets TV-program: House/LOST (fann dessa program nyss...)


Årets mest osannolika: Att jag fick en kusin till...


Årets mest tålmodiga person: Marina


Årets man: Pate - alla kategorier!


Årets fjant: Reinfeldt


Puh! Kan bli fråga om att förlänga denna lista, men inte just nu...


Efterord: 2008 ska bli ett bra år, kanske rent av det bästa någonsin, men det krävs nog lite mer öppenhet av mig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0