Våldtäktsförsök i Ekeby

Idag höll jag på att få ett gäng valpar på halsen när jag var ute på promenad med Wilma. Vi träffade liksom Wilmas "fästeman", Max, i skogen och han var väldigt "glad" för att se Wilma. Mitt på blanka dagen, med publik och med en äldre tjej höll denna Golden på att ta sig friheter som kunde få trevliga konsekvenser: Valpar!

image126

Men eftersom Wilma är en väluppfostrad fin flicka så fick hon Max på andra tankar och tvingade ner honom på marken. Hon har sådan pondus min Wilma!

image127

...och istället för parning fick dessa två fjantar korn på framtida McFeast och tjejerna i sadlarna blev helt till sig av skräck.

image128

Wilma slet den stora hästen i stycken och tuggade girigt i sig de stora köttpartierna. Efteråt tog hon ett av benen i munnen och srang ner och gned det mot grönmossan för att få lite godare smak på sitt eftertugg...

image129

Jag har skrivit detta förr och gör det igen: Håll rätt på era hästar för annars hinner de inte bli McDonald utan blir ett kadaver i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0