Vad äter man när man har födelsedag?

Nu kommer säkert vissa att tycka att detta är för sorgligt att jag inte skriver att jag har hela huset fullt med folk och har kalas. Men tyck för allt i världen inte det! Jag firar ju inte direkt att jag blir trettiotre år och fortfarande ogift och barnlös. Men jag är inte ledsen för det heller. Det är ganska skönt att bara ta det lugnt efter tre hektiska dagar på jobbet och få lite besök i helgen istället...

Men nu vet jag ju inte vad jag ska stilla min hunger med. Det hade varit gott med pasta, men jag tror inte jag orkar ställa mig vid spisen. Det hade varit ännu godare med sprödbakad torsk, filsås och spenat, men det är inte att tänka på. Jag känner lite för en kebab så det blir väl min kalasmat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0