Tystnad, tunnel - avfart...

Jag är livrädd för att åka flygplan (jag vägrar att skriva flyga, för det är ju förhoppningsvis en pilot som sitter vid spakarna) och drömmer då och då om flygplanskrascher. Varje gång jag ser ett flygplan eller hör ett så är det som någon sticker en kniv i sidan på mig. Jag vet: Det är inte normalt! Ta bara när jag och min dåvarande flickvän, vi kan kalla henne för Bingoterroristen (ska berätta om den historian - jag lovar) var utomlands och bodde intill flygplatsen. Hon blev så irriterad på mitt intresse för dessa heroindrivna fordon (flyg-maskiner) och skällde på mig i stort sätt i två veckor i sträck... Men men...

Idag när jag var ute med Wilma höll jag på att skita ner mig när jag hörde ett flygplan på väldigt låg höjd. Jag var säker på att det skulle störta och trots att jag såg ett stort eldklot inne i min skalle och nästan kunde känna lukten av flygplansbränslegrillat människokött så hade jag sinnesnärvaro nog att föreviga ögonblicket.

image125

Hur som helst så gillar jag denna bilden. Den ser lite "farlig" ut. I alla fall i mina blåa ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0