Raj Raj är ju helt underbart! (jag är nästan kär i Nour)

Ni vet hon Nour som blivit så utskälld i Melodifestivalen. Hon är ju helsjuk hon ju! Jag gillar henne ännu mer efter att ha tittat på Raj Raj-klipp på Youtube. Jag har helt missat detta programmet och det stör mig enormt. Det är ju av samma karaktär som Pyjamas och Balls of steel och: Det är ju min typ av humor.

Vi har länge (vi är jag, Conny och Pate) snackat om olika projekt vi skulle göra och nu har mycket blivit snott och visats i TV. Men jag har ett par pärlor som bara min sjuka hjärna kan komma på...Och dem ska jag försöka föreviga på film i framtiden...

Men nu är min lunch slut och då börjar slaveriet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0