Påven = Analklåda och ändtarmssår...

Förbjud religionen. Gör det nu! Alla dessa stollar som folk fått för sig är fromma och heliga är en stor jävla varböld i röven på mänskligheten. Jag personligen kan ha lite svårt för män som pussar andra män, men vem är jag att fördöma dessa handlingar? Folk får väl göra som de vill, men inte för sillhuvudet i Vatikanen: Påven! Han har gjort ett utspel (jultal) där han tycker att det är lika viktigt att rädda världen från homosexualitet som att rädda regnskogarna. Är det konstigt att de försöker mörda påven? Eh???

Jag ska lära er en sak nu: Gud finns inte, inte i någon form eller i inågon religion. Onskan däremot: I lustiga hattar och i skägg står män (och det är alltid män (sorry Mats Olsson: det snodde jag från dig) som tror sig stå med ett ben i himmelen och ett på jorden och hjärntvättar folk. Varför inte spärra in dessa? Det sitter många fler som är friska på mentalsjukhus än de som är religiösa. Det står för fan och ljuger samt pratar om sådant som de inte vet!

Jag blir så arg på dessa jävla idioter och önskar att någon kan ta tag i världens största problem: Religionen!

BTW: Länken till detta inläggs innehåll: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4062369.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0