Om jag bara ägde ett skjutvapen eller kunde svart trollkonst...

Just nu smälls det smällare och skjuts raketer utav bara helvete i Ekeby. Lite väl tidigt, eller? Wilma, min hund, är hospital vansinnig och skäller som fan här hemma. Ganska jobbigt faktiskt. Det är vid dessa tillfällen jag önskar att jag inte hade spärrar och istället bara gick lös på idioterna med ett skjutvapen. Ja jag hade ju inte behövt döda asen utan bara skjuta knäskålarna av dem. Eller inte. Det ligger väl inte riktigt för mig att bli som Michael Douglas i Falling Down, men jag kunde ju kunnat trolla lite. Bara gå ut och förvandla dessa små råttor med raketer till trädgårdstomtar i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0