Näsbubbel och analsveda

Jag vet: Rubriken är väldigt rakt på, men det är så här: Jag och "dejten" käkade pizza i går och jag skulle givetvis visa mig på styva linan och beställde stark sås istället för "bara" vitlökssås. Det har jag fått ångra bittert i natt kan ni tro. Magsyran bubblade upp och ut genom näsan (det är nog bland det värsta och äckligaste som kan hända en) och jag fick "snorta" vatten för att lindra svedan i näsan. Kändes nästan som jag höll på att dränka mig själv när jag stod och drog in vatten genom näsan. Usch!

Det andra då? Jo i och med att jag har en hyperkänslig mage så ska jag givetvis inte stark mat, men i och med att man ville vara lite "karlig" så fick ju även den andra ändan lida. Trodde det brann i arslet på mig och det var jäkligt obehagligt.

Så vad lärde jag mig av detta då? Jo jag kommer inte att äta stark mat under 2009 utan bara fokusera på fullkornsvälling och honungsvatten. Blir nog bra det - får man ju hoppas.

Kommentarer
Postat av: Svävar på moln

Tack för igår Björne ler. Det var en underbar kväll som du bjöd på hemma hos dig.Hade bara lite svårt att förklara på jobbet imorse varför jag var sen fniss fniss... Duuu nästa gång så bjuder jag på frukost längtar redan.........



Känns som om detta kan leda låååååååångt kramisar

2008-12-31 @ 15:51:52
Postat av: Lokatt

Alltså, det är nästan priceless att googla sig själv och hitta sånt här!



.. Jag älskar nästan dig =)

2009-01-02 @ 03:36:38
URL: http://analsveda.blogg.se/
Postat av: Jeppsson!!!

Svävar på moln: Du kan få komma hit med frukost, ja eller vad man ska kalla det för, NUUUUUUUUUUUUU!



Lokatt: Det är nästan som när jag skriver in "idiot" och google skickar brev hem till mig: Nu har man sökt dig igen. Var god svara...;-)

2009-01-02 @ 13:38:51
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0