När man produktplacerar bort bloggen...

När man blir köpt i bloggvärlden så heter det att man "produktplacerar" och vissa såll har nog tagit det ett par steg för långt. Kolla in denna bloggen så förstår ni vad jag menar... Tjejen är så in i helvete fel ute att det inte är sant. Snacka om att försöka sälja ut sig själv för ett par provpåsar med soppa, ett reklamerat reaplagg eller kanske en sunkig biobiljett till en förhandsvisning av en skitfilm. Vad är poängen? Jag har en reklamspot på min blogg och den retar mig som fan. Har varit inne på att köpa mig fri från den, men inte kommit längre än att ha skänkt det en tanke.

Visst skulle jag kunna tänka mig att ta emot pengar eller gåvor från annonsörer, men jag skulle inte skriva om deras saker under tvång. Att bara ha orken att blogga är tufft nog och att hålla på med meningslösa och hjärndöda inlägg är ju helsjukt. Tänk om jag skulle gjort det... Typ:

Idag när jag körde till mitt jobb i min VOLVO som jag hade tankat på STATOIL när jag köpte KALLES KAVIAR för att mitt WASA KNÄCKEBRÖD skulle bli ännu godare så passerade jag IKEA som har öppet mellan 17:15 och 19:45 och just nu har REA och där körde jag över en unge och hans jeans från JC KIDZ slets itu och hans ansikte som han hade tvättat med KAUKSTIKSODA från NITOR blev så illa tilltygat att det såg ut som en BILLYS PANPIZZA. Ur hans mage hängde tarmarna som SCANS JULKORV och blodet som färgade mina NOKIADÄCK var lika röda som LILJEHOLMENS JULLJUS.

Eh...Nja jag gör som jag gör och sen får andra hålla på med sitt, trots mitt ogillande...


Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Mohahhahahahah du har ju inte fattat poängen hahhahahaha :0)

Jag väljer själv vika produkter jag själv skriver om det fattar väl även du =?

Men är man inte torr bakom öronen är det svårt att placera upp sig :0)





Dont hate the player hate the game :0)

2008-12-01 @ 17:51:10
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jeppsson!!!

Nja du...Är nog ganska torr bakom mina öron - faktiskt. Jag tycker bara det är så "B" att sälja ut sig så. Men känner du för att få ett par omaka sockar och lite fuktskadat havregryn så varsågod!

2008-12-01 @ 17:55:55
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ha ha ha jag väljer ut mina sponsorer och hand plockar dom.

Som du er matchar dom mitt leverne mitt retro och ekologiska liv ;)



Avundsjuka lyser starkt :=))))))))

2008-12-01 @ 18:57:46
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jeppsson!!!

Avundsjuk? Nej! Hela din blogg ser ju ut som ett reklamblad (inläggen) och det är väl inte så kul. Sponsorer? Njet! Det skulle jag inte vilja kalla dem.

2008-12-01 @ 19:21:48
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

ha ha ha mina barn och djur är ingen reklam eller produkt varför ens lägga ner tid läsa bloggar man inte ens gillar snacka om waist of time liksom. ? ? ? Vad är det för liv ?

2008-12-01 @ 20:06:28
Postat av: Jeppsson!!!

Hade du bara lärt dig skriva lite bättre hade du sluppit klippa och klistra i dina inlägg. Skit samma nu: Ha det så bra och sköt om dig.

2008-12-01 @ 20:45:44
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

MOhahhahahhahhahahahahhaha ;)

Vem fan är du inte min djävla svenska skriv lärare iallafall :=)

Dra du med din tjocka uppåt näsa och stick ;)

Hög färds prosten :=)

2008-12-01 @ 21:01:54
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jeppsson!!!

Sär skriver du all tid eller är du bara kass? Gud så dåligt du stavar och skriver! Om du har barn så måste det vara dockor. Hur gammal är du? Sju år och klinikbarn?

2008-12-01 @ 21:07:17
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

lev i verkligheten andas det riktiga livet innan du yttrar dig om andra människors liv. Tydligen är du besatt av att läsa blogg och reta upp dig. ?

2008-12-02 @ 10:06:12
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Ha Ha Ha ha ha lilla du lev i det verkliga livet innan du antastar folk :=)

slår enbart tillbaka på dig själv.

Eftersom du är inne läser bloggen borde du jukunna läsa att jag är 28 men det kanske var överklass för dig ;)

2008-12-02 @ 12:21:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: VintageRetroPrinsessa

? ? ?

2008-12-02 @ 12:22:48
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Jeppsson!!!

Du är bra begåvad du, eller inte...



Du kan inte skriva utan ritar med bokstäver.



Du kan inte formulera dig: "överklass för dig"? ÖVERKURS!!!



Du verkar vara en typisk dampunge som är typisk "trailertrash".



Hoppas inte dina barn ber dig om hjälp med svenskaläxan. ;-)

2008-12-02 @ 18:41:22
URL: http://jepzon17.blogg.se/
Postat av: vintage

väx upp den som sa det han var det. Tro mig jag kan mycket dock sitter jag inte rättar bloggen som andra det har jag inte tid med. Om du har problem sök hjälp damp ha ha jobbar du på psyk nu oxå ? Stoppa in huvudet i arslet och försvinn vet ja. Såna som dig har jag inte mycket för. Stackars människa tragiskt kategorisera andra men lämna mig utanför .

2008-12-03 @ 12:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0