"Inte störst sortering MED bäst???" Tjena...(lite sär skrivning också)

Satt på mitt hemmakontor innan och producerade reningsverksföda när jag hittade denna annons i Lokaltidningen (på den har jag jobbat) som fick mig att le OCH bli lite irriterad. Egentligen kan jag skita (just vad jag gjorde om ni vill veta exakt vad jag gör på mitt "hemmakontor" ibland) i det, men jag blir så förvånad över slappheten och slarvet med det svenska språket. Hade jag haft ett företag (hade jag troligen varit sjukt kontrollfreak och bara anställt folk från min familj) och skulle annonserat hade jag krävt att det skulle vara korrekt och perfekt. Inte fan vill man framstå som någon idiot som har sin firma i ett kombinerat hös och horhus, eller? Kolla nedan så får jag hoppas att ni fattar...


Bildtext: "Inte störst sortering MED bäst" och "fyrverkeri försäljningen"... Vilka tomtar!

Lär er stava för fan! Hoppas ni går i konkurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0