Brutalt ärlig: Ensamt, inrutat och ångestfylld

Ibland är man inte mycket till människa. Som idag. Känner mig allmänt överflödig, ensam, har lite ångest och tycker att mitt liv är lika inrutat som ett schackbräde. Men jag hade inte orkat med någon annan människa i närheten. Att umgås så mycket med sig själv som jag gör, ja det gör att man tröttnar på sitt eget sällskap. Hade man kunnat kliva ur BjörnJeppssondräkten en liten stund så hade man gjort det - lätt.

Jag får väl rycka upp mig och ta Wilma på en kisserunda...


Kommentarer
Postat av: Emma Nilsson

Jag vet hur de känns...tyvärr! Du vet mitt nummer, bara o ringa=)

2008-12-10 @ 18:33:32
URL: http://goodliving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0