Vill rädde herr Jeppsson ha något lugnande? Kanske lustgas?

Fick feber och en äcklig jäkla tandvärk så det var bara att beställa tid hos Folktandvården. Hade gått och dragit på detta länge och tandläkaren undrade hur jag stått ut. Fick förklara hur man lägger tuggummi mellan tänderna så man slipper att de slår ihop och smärtan går från ryggslut till hjärnbark. I alla fall: När jag låg i tandläkarstolen så stack tandläkaren. jag fick fråga sköterskan var hon skulle.
- Helt seriöst så körde hon ner till apoteket och hämtade den starkaste bedövningen vi får använda. Hon bad mig försöka få dig till att prova lustgas. jag har tuben här.
Jag tackade nej. Yr i huvudet behöver jag inte gas till...
Nu börjar bedövningen släppa...Ajajajaj! Fick Citodon och det ska jag blanda ut i Whisky nu. Sen blir det till att snorta penicillin...


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

BJÖÖÖÖÖRN!

2008-08-21 @ 19:15:54
URL: http://twistedlittlesister.blogg.se/
Postat av: mamma

BJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRn

2008-08-21 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0