Har bedövat min näsa av misstag...

Idag sov jag väldigt länge, ja FÖR länge, men jag skyller på min outbrutna förkylning som ligger i faggorna. Trött är jag i alla fall och det har blivit eftermiddagsfrukost i soffan med SVT's OS-sändningar. Dock fick jag ett förtroende uppdrag av min mor igår och jag skulle övervaka elektrikern som skulle byta ut automatsäkringarna och ett par spisplattor.

(Här ska jag flika in med att HANDLA ALDRIG VITVAROR HOS "SVENNE" I KVIDINGE!!! HAN BLÅSER ER! Morsan köpte en "obetydligt använd spis av honom eftersom det var specialmått på den. När hon fått den inkopplad så funkade inte TVÅ plattor av tre och han vägrade ge tillbaka pengar för de två nya plattorna morsan fått köpa "för då går det inte ihop"... IDIOT! OCKRARE! BLUFFARE! Kom ihåg detta!!!)

I alla fall... Wilma kliade sig frenetiskt och jag upptäckte ett par sår på hennes rygg. Jag tog fram sårtvättningsvätska (kan inte stava till det på frihand) och bedövningssalva och fick jaga henne runt i lägenheten. När jag väl fick tag i henne och hade torkat av såren och "klent" på xylokainsalvan så kändes det bra. Men: Efter ett tag kände jag inte min vänstra näsborre (ja jag hade petat mig i näsan) och det spred sig ut på kinden. Jag hade naturligtvis fått bedövningssalva i och på näsan och det känns obehagligt som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0