Obehagligt: Spöket i skon

Idag efter att jag varit hemma hos Wilma på lunchrasten gjorde jag en fasanfull upptäckt: Jag hade fått skoskav på hela baksidan av foten, ja på något onaturligt sätt hade jag blivit märkt. Väl på jobb så tog jag av mina skoskavsskor och stack in mina fossingar i de "Kaundainförskaffade" slättickorna, stickinisarna eller kort och gott badtofflor. Allting gott? Ja, men det luftade mer på min högra häl än på den vänstra. Min första tanke: Har jag fått någon stroke? Min syn är ju skarpare på mitt högra öga och genast drog jag den lite förhastade slutsatsen. Svaret var ännu värre: Jag hade fått en gast i skon!

image188

Ni märker: Mitt liv är jäkligt spännande...

image190

...eller inte.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du borde kanske tjackat några nya hossor när du va på väla sist. Inte så värst porriga...
Och du...himla nice on the desk...brevid ditt headset...? Eller är det kanske din kollegas?
Man kan ju hoppas!

2008-04-02 @ 22:21:36
Postat av: sällskapsresan

jag har tjackat en kvart på östermalm

2008-04-02 @ 22:24:38
Postat av: Lena

En kvart på Östermalm? Det var inte dåligt,
jag brukar hänga på Norrmalm, Malmskillnadsgatan...en kvart där du...

2008-04-03 @ 21:32:08
Postat av: torsken

nja inte fullt så tjackigt kanske

2008-04-05 @ 02:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0