Min TV ligger på dödsbädden...

Min TV har hängt med ett bra tag nu. Tio år för att vara exakt. En gång har den klabbat och då kostade det mig 700-800 spänn, så man får väl säga att den har varit bra och pålitlig. Tänk då på att den var ett "skyltexemplar" och sådana vill ju inte människor med vardagliga tvångsnojjor ta i med tång, men jag är väl lite korkad: Jag tog den direkt! Anledningen? Tja att jag fick den ett par tusen billigare samt en ny tv-bänk (inte stereo-Bengt) gratis.

Vill ni höra min felbeskrivning? Tänk er att ni står som vissa av de sinnessjuka människorna i Riksbyggen i Ekeby och kollar ut genom kikhålet. Så är det att titta på min tv...

image202


Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag :)

2008-04-19 @ 10:15:51
URL: http://wiiiberg.devote.se/
Postat av: Sandra

Sjysst självporträtt i teven ;)

Kram Kram

2008-04-20 @ 15:09:44
URL: http://sandraisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0