"Dirtbox digger", "Hookers gone wild", "Cumshot boy" & "Klamydia Running"

Egentligen har jag inte kraft till detta som hände men detta är en klassiker - redan. Nåväl: Jag var tvungen att bege mig ner till affären för att köpa alvedon, näsdroppar och dricka, men vad tror ni händer? Jo en spelmissbrukande kärring har satt fel häst i ett lopp och när hon väl ändrat så är den struken. Hela kassakön stod stilla och jag svettades ännu mer och jag har säkert smittat hela Ekeby nu. Jag är ju febersjuk och förkyld så mitt tålamod är noll, men jag gav den lilla tanten ett par "tips från stallet" så hon skulle komma ifrån kön och lämna in en ny lapp när jag var klar med mitt. På så sätt kom jag hem fortare...
- Ta med någon av dessa istället: Ettan: Dirtbox Digger, Trean: "Hookers Gone Wild", Fyran: Cumshot Boy eller Sjuan: Klamydia Running.
- Springer de i detta loppet, sa hon?
- Ja, garanterat. Synd bara att Horny Basdard fick startförbud, men han springer ju i helgen också, sa jag.
Kärringen fick fart och betalade sina varor och satte fart mot ATG-hörnan. Jag betalade mitt och skyndade mig mot utgången. Precis innan dörrarna öppnades hörde jag bara:
- Dom springer nog inte idag. Du har läst fel program...
Kärringen hade frågat en annan...

Det är dessa stunder som får en att stå ut... Men: 38,4 grader och jag mår piss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0