Tre poäng med noll tre

Sverige vann enligt texttv och det var väl bra och kul på alla sätt. Om jag inte såg matchen? Nej jag har inte sett ett dugg. Glodde på Beck (Det tysta skriket) och den lär jag aldrig rekomendera för någon. Kass. Jävla tur att den var tankad och bränd så man slapp bli av med femtio pix.

Annars då? Jo jag har käkat lite. Blev hämtmat: Pepparbiffar, stekta potatis, Café de Paris-sås, sallad, brtnt svamp och kryddsmör. Smidigt att bara ta bilen och åka förbi mamma och få allt paketerat och klart. Sånt gillar vi! (tack mamma)

Blev sedan helt till mig när jag såg bloggdrottningen herself, Malin Wollin aka Fotbollsfrun, hade skrivit om mig och min sjuka humor på sin blogg på Aftonbladet. Den tjejen är inte klok, men jäkligt rolig!

Nu ska jag undvika trampa i blodpölarna på golvet när jag ska inta min soffa för att se den tyska filmen "Die Hard 4.0". Gillar europeisk film och det är skönt att slippa nån tradig AMERICANSUPERHEROLOSER och bara njuta av djupet från skådespelarna i Germany...

Kommentarer
Postat av: Sanna

kollade inte heller på den.

2007-10-13 @ 22:05:18
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Sanna

svar: Tack tack.
gick in på blogg.se sen senaste skrivna inläggen eller vad det heter så klickade jag bara på nåns blogg som råkade vara din

2007-10-13 @ 22:12:24
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Michis

Det där är faktiskt roligt när man har läst tyska, man blir lite skadad. I många år gick jag förbi ett klotter på en mur där det stod: Die sexist scum!

Jag gick omkring och sa det på tyska bra länge och var mäkta förvånad över att det var en kvinnlig sexist.

Till slut trillade poletten ner. Man är inte så smart alltid.

2007-10-14 @ 10:34:13
URL: http://michis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0