Snabbdejt med M idag

Fick stressa för att hinna med dejten med M idag. Gjorde klart för henne att det inte kunde bli fråga om några djupare samtal utan vi fick göra det som göra skulle. Måste säga att det var med ett leende på läpparna jag körde mot "byn" igen. Det var länge sedan jag kände mig så här glad och pigg. Har t o m fått tacka nej till dejter, videokvällar, TV-kvällar och andra träffar med det motsatta könet. Fan! Det finns kanske hopp för mig med? Kanske jag slipper dö ensam? Men men... Har en ny dejt med M inplanerad och jag måste säga att det är med typ inplanerade möten, ja eller vad vi ska kalla det, känns lagom syndigt och motiverande...

Kommentarer
Postat av: Broström den äldre

Måste bara säga att din blogg är underbart trevlig att läsa Jalla.. Fortsätt så!

2007-10-22 @ 21:50:05
Postat av: Jeppsson!!!

Tackar "broder"! Kul att du kollar in här! Hoppas allt är bra med dig!

2007-10-22 @ 22:45:08
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0