Nätdejting?

Japp jag sysslar för tillfället med en form av nätdejting. Dock har jag svårt att ta mig för att träffa dem jag får kontakt med. Är det en inre feghet som gör att man inte vågar ta steget att mötas IRL? Tur att jag har en köttätande vän som lever lycklig med sin nätprinsessa. Tror att jag ska fråga honom hur man ska gå tillväga. Problemet med mig är kanske att jag är för seriös att det blir oseriöst? Är riktigt jävla rädd att bli bränd - igen, om man säger så...

Men: Finns hon som jag ska ha?

Sorry Pate... Jag är bara 50 % och det är 50 % hetro...

Kommentarer
Postat av: Togge

Ett enda klokt råd: Vänta max två "chattar" eller mail innan du ber om IRL. Väntar du längre är luftslottet redan komplett!

2007-10-11 @ 18:13:57
URL: http://toggebois.blogspot.com/
Postat av: Jeppsson!!!

Togge! Du är en vis man... Tackar för tipset och Forza BoIS!

2007-10-11 @ 18:30:49
Postat av: Togge

Han talar av erfarenhet!
(se länk)

2007-10-11 @ 19:14:55
URL: http://lata-mammans-blogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0