"Ljuven är hämnd": Väckning av en sömntuta...

Ringde Pate och han svarade inte. Ringde igen och igen. Går efter T-rex motto: Den jävlen ska upp...Till sist svarade han:
- Jag har jobbat natt och fattar du inte att det är därför jag inte svarar. Jag var inte hemma förrän 04:00. Du är ju helt jävla dum i huvudet!

Eh? Hur var det när det ringdes till mig mitt i nätterna och jag skulle upp och jobba 06:00? Mer än en gång? Jodå! Nu fick han ju sova i nästan åtta (8) timmar...

Men jag säger som Gazzi sa:
- Ljuven är hämnd!

Kommentarer
Postat av: Pate

Ska ta dig!? Blir nog ett par samtal i natt.. sen sa jag korkad...

2007-10-20 @ 12:12:28
Postat av: Jeppsson!!!

Törnrosa/prinsessan på ärten eller? Kan bli så att jag och Conny får ta oss en funderare ang vår medverkan på din förlovningstillställning...

2007-10-20 @ 13:16:22
URL: http://jepzon17.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0