Livrädd inför mötet med "M"

Efter feberveckan och halsonthelgen fick man ta sig upp från sängen och släpa sig till jobb imorse. Det var faktiskt riktigt skönt att vara här istället för att sitta hemma i tvådygnsunderkläder och bara må skit. Dock så grumlar sig min lilla arbetslycka något i och med min ångest inför dejten med "M" direkt efter jobb. Visst har jag träffat henne förrut och hon är helt fantastisk på alla de sätt, men jag upplever det som jag inte når upp till mina högt ställda förväntningar. Men men: Det är ju mig det är fel på och ingen annan. Tog en löppasta á la Wilma, ja ni vet min hund som höglöper just nu, och det var helt ok att fylla "bugen" med. Hoppas bara att "M" inte kollar här, och nu:

image26

Höll (håller) lunchrast inne på mitt kontor idag och då kan det verka lite osocialt:



Nu ska ni få lite "madaro" och jag ska snart börja jobba igen...


Kommentarer
Postat av: Pate

Vem är M?

2007-10-15 @ 15:37:08
Postat av: ink

jaaa...vem är M??????

2007-10-15 @ 16:35:47
Postat av: Jeppsson!!!

"M"... Inte Mamma och heller ej, ja ni vet vem jag menar...

2007-10-15 @ 20:50:14
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Ink...

hoppla hejsan...hoppas det gick bra med mötet...:)

2007-10-15 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0