Kriminella vänner...

Lider av en ordentlig förkylning och tog kontakt med en "skummis" som innehar en plats i min bekantskapskrets. Jag behövde inga droger eller så utan det var mest några filmer jag ville låna. Den här killen har laddat ner så mycket film och musik att Warner hade kunnat göra honom till "tvåltappare" på heltid. Med andra ord är det åt hans håll man vänder sig när det gäller film och musik.

I två sprängfyllda väskor ryms det alla de hetaste rullarna och killen har även spelat in en erotisk film i hemmiljö (den får man dock inte låna) så han kan det där med film. Jag tog hissen upp pga min förkylning (utan förkylning borde jag sprungit nonstop i trapphuset i ett par år för att förbränna lite av burgarna som satt sig som klumpar kring min kropp) och tänkte leka lite agent: Jag smygfilmade hela vårt möte och har en hel del snaskigt material som borde läggas ut till allmän beskådning. Men: Jag vågar inte för denna killen kan liknas vid Michael Corleone och har goda förutsättningar att bli en "Gudfader" av rang...

Jag nöjer mig med att konstatera att det är bättre att låna ett par nerladdade Beck-filmer av dessa kriminella personer än att bråka med dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0