"Att göra bort sig": Miss i telefonen...

Jag skulle ringa "A" när jag kom hem idag och slog hennes nummer på min mobiltelefon. En man svarar bryskt:
- Hallå - vad fan vill du!
Jag blev helt ställd för hon ska ju inte ha någon kille (enligt henne själv) och blev osäker och nervös. Det tog ett tag innan jag stammade fram:
- Eh...Detta  eh eh um hum hm är eh jo Björn. Eh ehehehehe är "A" där?
Ett aggressivt svar kom reptilsnabbt:
- Har du "slatt houdet (slagit huvudet på skånska)?
Jag var helt jävla ställd och försökte säga något snabbt och salt, men det sket sig. Till sist så hörde jag vem det var: Min chef. Jag blev ännu mer ställd och började ana oråd och tänkte:
- Det är ju fan att man ska bli brädad av chefen! Jävla gubbsjuka kåtbock!
Men: Jag hade ju slagit helt fel nummer...

Detta var väldigt pinsamt och jag har redan ångest över att gå till jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: Peristrojkan

Innan var det M nu är det A. Försöker du förvilla oss eller du träffar sjukt många ladies nuförtiden!?

2007-10-17 @ 17:50:43
Postat av: Jeppsson!!!

*harkel* Nja det beror ju på hur man ser på det...

2007-10-17 @ 20:13:15
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Peristrojkan

Jag är rädd för att du gått och blivit fruntimmerstokig!!!

2007-10-17 @ 23:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0