Usch, fy fan och suck...

Har haft en lite småtuff vecka och tröttheten sprutar ut ur öronen på mig. Idag ska jag ta det lugnt, bara göra det jag känner för och det ska bli skönt skönt skönt. Har tagit tre kilo på min för tunga kropp och det är väl så där. Jag vill ha snabbare resultat och överväger (tolka den ni...) att bruka mer allvar. Ta som igår: Jag var helt enkelt tvungen att handla godis för att jag inte skulle bli drabbad av Gargamel och Majken. Shit vilket blodsockerfall jag hade och i kombination med min svaga karaktär sköt jag choklad i ådrorna. Efteråt fick jag stora samvetskval och kände mig ganska äcklig och klen.

Nåja...Jag ser att folk vill ha recept samt lite hotshotshistorier. Jag har en där det gjordes mat på "Panget" i enbart förkläde... Där har ni matlagning/recept och hotshotsmaterial i ett... Hm... Får se vad det blir av den...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det är kanon jeppsson... Du är ett kockämne..

2007-11-01 @ 18:22:59
Postat av: kokerskan

håller med fredrik!!!!!! In med fler tips på maträtter

2007-11-02 @ 13:59:59
Postat av: Ola

VAD ÄR PANGET? MVH OLA

2008-09-13 @ 18:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0