Snabbträffade "M" innan idag

Var länge sedan jag var så här flitig på tangentbordet och när jag ändå är i gång som ska jag passa på att avslöja lite om mitt privatliv. Träffade "M" innan idag och det var en riktig powerdejt. Vi träffades vid hennes jobb och det var många som fick långa giraffhalsar när de såg oss tillsammans. De trodde säkert att vi hade slutat träffas, men tji fick de. Hon trodde att jag hade gått under jorden eftersom jag inte var så aktiv (både här och där) och var lite orolig över att vår relation kanske såg sitt slut. Jag lugnade henne med att lova att jag skulle bli bättre på att visa mitt intresse och bad om ursäkt att det bara blev ett snabbt "inochut" idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0