Jag har blivit "gubbig", sägs det...

Jag fick höra igår att jag blivit "gubbig". Tja? Jag tar det som en komplimang. Som gubbe ska man vara lite hemmakär, gnällig och trist. Jag gillar att vara hemma. Jag gnäller ofta och mycket. Ja, jag är nog lite småtrist som inte orkar supa mig full, ligga hela dagen efter med skallebank och spyor i en hink. Men jag tar det: Att jag är en gubbe...

Idag har jag varit i skogen med Wilma, betalt in min hemförsäkring och ska snart gå ut och stapla ved. Det är fan så mycket roligare än att ligga bakfull med en önskan om att få dö. Tittar man ut så är det ett magnifikt väder och tar man på sig fantomendräkten så kan man njuta en hel del med.

Fan! Jag är ju "gubbig"!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!det är carpediem_3 som tittat in hos dig:)Underhållande att läsa dina rader...:)Du har fått min mailadress om du vill prata lite över msn...
Ha det så gott!
Kram Marie

2007-11-04 @ 22:08:31
Postat av: Jeppsson!!!

Var är din adress?

2007-11-04 @ 22:11:30
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Marie

Här är [email protected]

2007-11-05 @ 13:33:17
Postat av: Kärlekskemisten

ja även här på bloggen verkar kärleken flöda. helt underbart

2007-11-05 @ 14:29:59
Postat av: The Dole

Slutat upp med ströjögar? Vad gör du då till fotbollen ;)

2007-11-06 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0