Hustrujakten. Part 2.0

Jag är fortfarande singel och ogift så än finns det chans om nån vill komma med ett erbjudande. Idag ska jag lägga till ett par punkter på min lista och detta är inga krav, men väldigt heta önskemål:

* Rökfri. (Har stora problem med tobaksrök och det gör ju att urvalet blir mycket mindre. Sorry men så är det.)

* Drogfri. (Jag är rädd för sprutor och att få hepatit C eller HIV. Sedan skrämmer  "Trainspottinglivet" mig. Röka hatar jag och dra in pulver i näsan (där har vi en liten hotshotshistoria när vi snortade mjöl i "klubben") är ingen hit.

* Normalt social. (Jag går inte på kalas, eller inte så många kalas i alla fall. Ibland kan det vara roligt med gettogethers men dock inte alltid. Fredagar är min "ta-det-lugnt-kväll" och då vill jag inte fara runt till folk. Men: Även jag kan kompromissa och tycka det är kul. Så jag är inte helt socialt hadikappad...)

* Ha min sorts humor. (Gillar man vad man läser här på min blogg så gillar man nog mig ganska bra. Jag gillar Seinfeld, busringningar (eller hur Pate) och lite allt möjligt.

Fortsätter med fler önskemål senare.

Dagens ämne: Hanna Marklund

image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0