Censur på skrombergagif.se

Nu får man inte skriva "normala" inlägg på Skrombergas hemsida. Nej de tas bort! Undrar om jag inte kan nå "cachen" och publicera vad jag skrev där - här...

Jag hoppas verkligen att klubben kravlar sig upp ur dynggraven (div 7 och inget annat...) och tar sig upp i seriepyramiden. Intressant att se hur man vänder klubben ryggen efter att man varit och provtränat. Är det de "svarta pengarna" man vill ha? Gillar man inte truppmedlemarna? Jag kan bara konstatera att det inte är världens lättaste klubb att slå sig in i gemenskapen. Kärnan är stenhård och det gäller nästan att vara infödd i den. Detta är ju inget skitsnack och det behöver ju inte vara något negativt heller då man kan kämpa för varandra på ett helt annat sätt.

Det är inte ofta jag känner för fotboll längre, men när jag väl känner så är det faktiskt för Skromberga Gif. Ja och BoIS givetvis. Det är därför att det kanske är så svårt att släppa taget och inse att om jag ska spela (nåja) fotboll igen så blir det inte i Skromberga GIF utan i en annan klubb men i samma division och serie. Jag tror inte att jag skulle vilja (jo jag skulle våga) möta Skromberga så därför kan jag erkänna att jag hoppas Skromberga tar hem sin "sjua" - OM jag inte spelar i ett lag som utmanar...Risken är liten så chansen finns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0