Bögsexsamtal tar kål på telefonsäljeri...

Fick ett samtal från Telenor för ett par dagar sedan. Jag var väldigt snäll och tålmodig, men hon kunde inte respektera min önskan om att få slippa bli påprackad erbjudande. När hon frågade om hur mycket min mobilräkning var den senaste gången svarade jag: 4000:-
Försäljerskan: Va? Det är du väl inte nöjd med?
Jag: Tja? I och med jag sitter i timmar och ringer mycket böxsexlinjer så tycker jag att det är ganska ok. Hur har ni det på Telenor? Finns det några bra erbjudande om att ringa billigt till sexlinjer? Gärna bög eller djursex.
Försäljerskan: Eh, ja, nä eller nej det vet jag inget om. Tack ändå.

Nästa gång någon ringer ska jag fråga vad de har på sig och om de vill stöna lite. Gör de det kan jag kanske vara intresserad av att köpa...

"Skrik som en gris"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0