Här är den riktiga anledningen till varför Kenny slutar:

Efter nyheten och att Kenny slutar så var jag tvungen att gå till botten med varför då jag skrivit att han var klar för ett sista år. Till sist fann jag svaret och det var djupt chockerande måste jag säga: Om det inte hade varit för att en ung och naken man antastat Kenny Jönsson så hade karriären inte tagit slut redan vid 34 års ålder, ja så säger han själv.
- Det började med glada tillrop och lite hejaramsor, men att det skulle gå så långt som det gjorde, ja det trodde man aldrig.
Efter matchen i Kvalserien dönade en riktig killkille in, ja in, naken i och till Kenny Jönsson.
- Det var liksom inte mänskligt utan det var så köttigt och stort. man har ju åkt på en och annan propp "over there" i sina dagar, men detta slog mig till golvet, fortsätter Kenny med sprucken röst.


Bildtext: Se hur glad "jägaren" är när han fått tag i sitt by(l)te...

Ängelholm är fortfarande i chock och trots att dessa bilder vevats om och om igen i TV så vill man inte kännas vid dem. Glädjen över att man klarat kontraktet kunde aldrig besegra rädslan som infann sig när denna yngling, med "Bajengaddning" ledde Kung Kenny ut för den första smörjelsen...


Bildtext: TV4 försökte med att i alla fall skriva "Därför slutar Kenny" under klippet för att man skulle låta bilderna tala sitt tydliga språk: En naken yngling leder Kenny av isen med handen precis över svanken och pekandes upp i den hyrda, specialinredda och snart reglade logen...

Efter detta blev det inte många leenden och tanken att återvända till Lindab Arena gjorde denna stora idrottsman helt förstörd.
- Nu känns hockey inte lika viktigt längre och jag vill passa på att varna andra spelare för att bli "proppade" så hårt som jag blev, avslutar Kenny med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0