Tror ni att någon ska få be om ursäkt eller få problem?

Japp! Jag bryr mig oerhört mycket om min hund och jag skulle lätt offra...nej det skriver vi inte här och inte nu... Men: För att fatta mig kort: En dag ska jag våga berätta mer och mer ingående, men låt oss stanna vid att jag bryr mig mycket.



I alla fall: Jag och min syster var ute på zoo i Hyllinge som värsta apungarna och handlade lite samt hon skämdes över mig och frågar alltid rakt ut i luften:
- Vad blev det för fel på honom när jag (hon) blev normal?
Efter att rusat runt på Familia och köpt mat och godis till Wilma för lika mycket som de vansinniga mammorna på famljeliv.se eller andra communities (*host*) gör eller önskar de hade råd till - till sina avkommor så beger vi oss in på XXXX XXXXX för mer shopping. Till min stora irritation finner jag följande METALLMÄRKNING på det rökta grisörat och detta är som man hittat ett rakblad i barnmaten, ja eller nästan i alla fall.


Bildtext: Hade Wilma skadat sig eller rent av dött så, ja...Fan ta er! Installera en metalldetektor era kapitalistiska svin!

Nu ska vi bara se hur vi ska gå vidare med detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0