Fortsätter att leverera på poker: 2:a av 521 st

Det var egentligen inte tänkt att jag skulle lyckas så bra som jag gjorde igår för jag fick sitta uppe halva natten och spela poker. Resultatet är jag mäkta nöjd med: 2:a av 521 deltagare i turneringen. Flyt? Givetvis, men jag har blivit hyfsat "säker" på att placera mig så jag i alla fall får insatsen tillbaka. Dock håller jag mig till "billiga" turneringar och jag är nöjd med utdelningen på 22 satsade kronor: Knappt 1600:- för lite drygt tre timmars spel...

"Beviset" nedan:





Hoppar över "lir" idag och försöker att ta tillbaka lite missad sömn. ZZZZZZZZzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Fd PP

Måste vara riggat alltså! Du är nu PP över hela svenskaspel

2009-08-13 @ 15:51:02
Postat av: Jeppsson!!!

Nu går det som det ska...

2009-08-14 @ 17:16:10
URL: http://jepzon17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0