Några andra nyckel(håls)fria måltider...

Tänkte visa lite av vad som har serverats under veckan på CCC (Camp Cobra Cai)...

image118

Blev lite oxfilé tillsammans med morsan och Wilma (ja hon tycker om faktiskt om det) i torsdags med potatisgratäng och pepparsås. Vissa kanske tycker det är konstigt att man ger sin hund oxfilé, men hon kan ju inte alltid få lyxmat. Här gäller det att äta det som kommer på bordet, eller i skålen. Det är inte lätt att vara hund hos mig eller hos min mamma...

Nedan får Wilma lite specialmat...

image119
Bildtext: Här käkar Wilma Pedigree lux, färsk, nykokt pasta och falukorv...

En annan dag gjorde jag en favorit: Kolla nedan...

image120
Bildtext: Min egen lasagne smakar gudomligt, men Wilma var kräsen...

Ja Wilma åt ju av lasagnen, men ville hellre ha Pedigree så det höll på att gå galet när jag skulle servera maten...

image121
Bildtext: När jag tyckte att det smakade föööör gott så fick jag ju ta tillbaka lasagnen och ge Wilma burken. Men: Är det äckligt att käka med samma sked som jag haft i Wilmas hundmatsburk?

När det sedan blev fredag så åkte stekjärnen fram och till både mig och min hund serverades det hamburgare och pommes frites.

image122

image123

...och som jag berättat om innan så lagade jag till min "paradare" i måndags: Pasta Jeppsson:

image124

Ja det var lite som tillagats på Södergatan vecka 8...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0