Det går framåt med "M"...

Regnet rann som vattenfallstårar ner över vindrutan och det var med lite mer nervösa ben jag träffade M idag. Hon hade lite synpunkter på mitt bloggande, men jag lugnade att det som händer mellan oss - stannar mellan oss. Jag är inte van med att ha dejter direkt efter jobb, men som situationen är så är det ett måste. Men det funkar än så länge. Dock är vi i den fasen att hon tycker att jag kanske skulle anstränga mig lite mer och jag mitt pucko borde fatta: Ju mer jag engagerar mig - ju mer får jag ut av våra träffar. Jag lovar att återkomma med lite mer detaljer framöver, men just nu är det locket på...


Kommentarer
Postat av: Peristrojkan

M är lokaliserad och avslöjad. Om jag ska hålla tyst så kräver jag någon form av ersättning. Russian lullaby

2007-10-29 @ 18:09:35
Postat av: Jeppsson!!!

Njet...

2007-10-29 @ 21:34:58
URL: http://jepzon17.blogg.se
Postat av: Marie

Jag har läst lite i din blogg :) jag fick mig ett par goda skratt...jag hade nästan glömt hur "rolig" du kunde vara :)

Ha det bäst/ Marie

2007-11-12 @ 23:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0