Ny förlust och nu ser det inte roligt ut för RBK

Egentligen så skulle detta inlägg inte handla om hockey, men när jag såg att Malmö vann med 3-0 och jag skrev ett inlägg på Facebook om detta så är jag beredd på att det misstolkas. Därför så handlar detta inlägget om hockey och min statusuppdatering på Facebook:

"Det verkar gå bra för Malmö... :-("

Nu vet jag att det sitter folk och tror att jag angriper problemen nere i Malmö och givetvis så är jag inte sen att utnyttja detta tillfälle. Börjar de knorra i min logg så kommer jag att använda följande fraser och här ser ni innebörden i vad jag menar, OM det börjar spåra ut. Hehe!

"Mamlö har själv valt denna situation. = Man tog in Stenbeck."
"Ut med packet. = Kasta ut Stenbeck."
"Satsa på sina egna istället. = Ta in och upp juniorerna i A-laget."
"Man skäms för att vara skåning när man ser hur man hanterar problemen i Malmö. = Missskötslen av MIF."

Om man vill sätta en härlig knorr på det hela så kör man den gamla sloganen: "Haur due sitt Malmöe så haur due sitt varden!" ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0